13 september 2010

Gräs

Har haft skola idag. Elin var supersnäll och kom in och passade Leahfia undertiden:) Efter skolan blev det lunch och sen en lur på soffan. Passade på när Leah sov. Leah vakande redan 5 imorse och när hon äntligen somnade om så vaknade Hugo. Så jag kände mig liite trött så det var en välbehövlig sovlur:)

Sen har jag stressat och haft mig men tillslut kom jag iväg så vi kunde gå promenad tillsammans med Noomi, Emilio och Céline. Riktigt skönt. Men varmt! Man blir ju inte klok på det här vädret. Ena dagen svinkallt och andra rena sommarvärmen. Nu ska jag ner och ta min son som har psykbryt...Sen äta och därefter ska vi försöka gå ut alla i familjen och greja i trädgården, behöver kratta gräs efter att vi väntat alldeles förlänge med att klippa det så det blev värsta högarna nu när vi äntligen gjorde det. Inte lätt när gräsklipparen går sönder...

//Sofie

Inga kommentarer: