08 september 2010

Tandläkaren nästa...

Har haft maniskt ont nere i vänstra sidan i munnen hela natten lååång! Fy fan asså. Ringde ner till folktandvården och fick en tid lite akut. De trodde att det var visdomstand, det tror jag också. Skit. Missa skolan kommer jag göra också. Får sticka upp dit och meddela läraren innan jag ska till tandläkaren, det hinner jag nog. Jag som inte varit hos tandläkaren på hur länge som helst...Hon frågade när jag sist var och jag svarade 1 och 1 halvt år sen. Ähh där ljög jag. Fast inte medvetet. Nu i höst är det exakt tre årsen kom jag fram till nu. Hatar tandläkare..De är elaka och tar alla ens pengar. Pengar ja. Fan vi som ska betala på bilen vi var tvungna att lämnat in också. Det kommer bli en dyr månad det här.

//Sofie

1 kommentar:

Emelie sa...

Har oxå fått ont i mina visdomständer, jobbigt..verkar va nåt som smittar:s hoppas det blir bättre!