12 september 2010

Grattis pappsen!

Är hemma och firar pappa som fyller år idag, Grattis! Har fått alldeles för god mat haha. Magen känns dubbelt så stor som innan:) Men det kompencerades med en promenad med Poker nyss. Ska även ta mig en springrunda då jag packade ner löparkläderna. Man får inte vara dum, måste ju ta tillvara när man har barnvakt i närheten haha. Pontus har nyss åkt iväg för att spela fotboll så vi blir väl själva hemma ikväll så då kan jag ju inte springa så då tänkte jag att jag gör det här istället.) Smart Sofie. Mycket smart!

//Sofie

1 kommentar:

Linda Olsson sa...

Ja, visst är det roligt när det börjar hända lite?! :) Hihi! Ja, man ska ju inte jämföra, men klart man gör det lite ändå. Kelly hon satt själv när hon va 4 månader, Kean har inte en aning om hur man gör ;) Däremot så snurrade han runt tidigare än hon, så de är ju duktiga på sina egna grejer liksom. :)

Kram