06 september 2010

Pluggar, eller ja borde:)

Såg att det hittat hit ännu fler läsare,vad trevligt! Helt ärligt har jag ingen koll alls på hur många det är som klickar sig in här och läser. Eller ja vissa har jag ju koll på haha. Kul när ni lämnar kommentarer, ännu roligare om ni har en egen blogg att ni lämnar adress:)

Nu sitter jag hemma hos mamma. Har varit i skolan så Elin passade Leah den stunden. Sen nu behöver jag skriva lite på datorn men vår har ju inget skrivprogram kvar sen vi lämnade in den, vi har glömt fixa det..Så då smet jag iväg hit en stund.

Åter till skolarbete (eller först ska jag se om min dotter har somnat i sängen:)

//Sofie

1 kommentar:

Hanna sa...

Okej...

Jag känner mest att jag vill gå för att kunna ställa frågor. Har verkligen noll-koll.

Får väl hoppas att vi får en bättre infokväll ;)