05 september 2010

Hugos lycka


Igår fick Hugo för första gången lördagsgodis:) Han var såå lycklig. Han studsade inne i affären och skrek av lycka när jag sa att han fick välja några egna godisar att lägga i en egen påse. Bara han lära sig att det inte är varje dag man äter godis:)

Har precis kommit innanför dörren. Har gått långpromenad med Poker. Själv. Det var skönt. Nu är det snart dags för babysim tillsammans med Leah gumman. Nu sover hon och laddar batterierna haha. Hugo tar sig en powernap också, han vaknade ju redan vid halvsex imorse. Men snäll sambo som jag har (eller vad fan jag gav honom sovmorgon igår..) tog han barnen imorse. Jag låg i sängen till efter åtta, lyx!!

Nu ska jag packa väskan och sen väcka barn. Förhoppningsvis kommer de vakna innan så jag slipper väcka dem. De har så dåligt morgonhumör. Pontus säger att de brås på mig. Det tvivlar jagi nte en sekund på haha.
//Sofie

Inga kommentarer: