07 september 2010

Snart dagis dags..

Ska snart åka och lämna Hugobus på dagis. Sen ska Leah och jag åka och handla mat..Kul kul ska vi ha:) Sen måste jag göra lite skolarbete. Vill bli klar med det jag börjat på så det bara är att lämna in. Vi har egentligen gott om tid men bättre att ha det gjort. Har en känsla av att det kommer mer som ska blir klart tills dess.

Ska försöka hinna ut och springa idag med. Får se hur det går med det...Pontus ska köra hem ved efter jobbet så det kanske blir lite tajt. Eventuellt om någon vill komma och umgås med två som hjärtegull undertiden så är man välkommen haha:) Det är lite pyssel när man ska få saker gjorda för det är ju bara den ena som kan göra något. Den andre måste passa barnen och umgås med dem. Inte för att det är fyskam men ibland känns det som ingenting blir gjort... I helgen ska vi måla om Leahs rum i alla fall. Hon har ju Hugos gamla och babyblått är inte riktigt hennes stil, har jag bestämt:) Får se vad det blir för fint. Ska förbi färgaffären idag eller imorgon.

Nu ska jag klä på min son som springer omkring här naken och jagar hunden haha. Normalt.

//Sofie

Inga kommentarer: