01 september 2010

Litteratur

Ahh har just beställt hem böcker till skolan för närmare 600 kronor...Surt. Kollade på blocket men med frakt skulle jag få betala nästan lika mycket som på adlibris så då beställde jag därifrån istället. Hatar att betala för kurslitteratur.. känns som när man bara måste ha en strykbräda (ja vi behöver ha en strykbräda. Har behövt en sen jag flyttade hemifrån..Strykjärn också förresten. Får blir att önska mig det av tomten:) eller något annat tråkigt som man måste köpa till hemmet haha.

Nu ska jag ut och springa och sen kommer Sandra förbi och ska lämna lite bilder hon tog från Leahs dop. Ska försöka beställa tackkort men jag hade inget riktigt bra kort i min kamera men det hade nog Sandra.
//Sofie

2 kommentarer:

Micaela sa...

Naww vad söt hon är lilla tjejen :) Usch ja köpa skolböcker är inte roligt! Ont måste :(

Tessan sa...

Vad kul å höra om katterna :) Du måste snart lägga upp ett kort på dem :) Tänkte skriva mer men Selma skriker. Hoppas allt är bra kraam