09 september 2010

Så himla trött!!

Har varit en låång dag:) Har faktiskt hunnit med en sväng till Ulrikamarken ihop med mammsen och systeryster. Mycket folk! Hittade lite smått och gott. Några t-shirtar till Hugo och ett täcke till Leah. En "varning för hunden" skylt som vi tänk köpa i hundra år men som aldrig blivit av...

Efter lite onyttigheter på marken var jag tvungen att ta igen det med en rejäl hundpromenad. Jag och Poker gick på promenad själva, vet inte när det hände sist. Riktigt mysigt. Matte och vovve tajm haha.

Nu när barnen äntligen sover (Hugo ligger dock och hostar en massa, får väl se om han kommer sova inatt...) så ska Pontus och jag umgås och mysa i soffan. Har inte gjort det på länge. Har haft fullt upp alla kvällar den senaste tiden. Pontus ska upp och jobba 4 imorgon så det blir väl sängen tidigt för honom. Ja för mig med säkert. Jag är rätt trött efter denna dagen.

//Sofie

Inga kommentarer: