22 september 2010

Vilken härlig dag, eller nåt sånt...:P

Hade fått för mig att vi började 10 idag. Det gjorde vi inte vi började 9. Men men jag hann njuta av skolan ändå så det räckte:)

Hmm annars då? Leah fia har varit hos mormor läänge idag så det värmde i mammas hjärta extra myket när hon kom hem hit igen:) Gud så man kan sakna sina barn. Är så trött på dem ibland men så fort man är ifrån dem så saknar jag dem lika fort. Det är så det ska vara<3

Suttit och gjort skolarbete, talat med JenniePennie i telefon, städat, lagat mat, tvättat, tänt i pannan, lekt med Hugo och Leah, Gått hundpromenad, sjungit mig hes till "Mora Träsk, gjort magövningar...Ja det har jag också gjort denna dag:) Inte sprungit som jag tänkt dock...Ack ack ack. But what a fuck. Orkar inte bry mig.Tar det imorgon. Nu ska jag se klart arga snickarn.

//Sofie

Inga kommentarer: