04 september 2010

Träningscenter?

Har funderingar på att börja gymma igen. Tyckte det var kul sist men sen blev jag gravid och hade massa i skolan så då försvann liksom det... Nu funderar jag på att börja igen. Det har ju öppnat ett nytt gym här i stan som verkar vara kanon, är det någon som tränar där kanske? Nu har det öppningserbjudande också, 1995 kronor för ett år och det är ju inte farligt. Kostrådgivning kunde man få med och ett eget utformat träningsprogram. Kanske de kan hjälpa en att få bort mamma magen? På det förra gymmet tyckte jag inte personalen var så kunniga kring just det men det verkar de (utifrån det jag läst om dem) var på det här gymmet. Ska nog gå förbi där någon dag och höra mig för. Fråga skadar ju aldrig. Kanske någon mer som vill börja träna tillsammans med mig?? Alltid kul att ha sällskap. Om inte alltid så ibland.

//Sofie

1 kommentar:

Cissi sa...

Tänk om det inte var så långt att åka till tranås några gånger i veckan:(
Jag hade jätte gärna hängt på:)
Skulle behöva få bort mamma magen:P
Kramar