21 april 2011

2010 års skärtorsdag


Har jag och Leah spenderat tillsammans med Tina, Zeb, Emma och Hugo. Vi gick på promenad tillsammans nu på förmiddagen undertiden Hugo (min Hugo) var på dagis:) Mycket trevligt. Kunde varit kvar längre och snackat skit om det inte varit för dagishämtningen.

Bilderna ovanför visar Hugo imorse. De har haft påskfirande på dagis idag och om de ville fick de vara lite påskstylade dagen till ära. Hugo fick lite färg på kinderna. Hatt hade vi en hemma också som han var så fin i. Dock precis innan de skulle gå ville han hellre ha kepsen:)

Nu ska jag ta hand om min lilla dotter som inte alls är på humör..Ahh jävla tänder som ställer till det. Hoppas jag. Sådet inte är öronen igen. Men det är två tänder på väg igenom där upp så det borde vara dem som gör att hon är så himla gnällig...

//Sofie

2 kommentarer:

Emelie sa...

Men sofie är det inte 2011 nu?:-D

Jennie sa...

Det är 2011 nu ;)