19 april 2011

Hängig i kroppen

Jaha Leah har ju haft feber till och från och nu är det jag som känner mig helt slut. Känns som allt snor har fastnat uppe i huvudet på mig. Och har vi något nässpray hemma? Svar negativt. Jag hatar att använda nässpray men ibland måste man ju... Leah har ingen feber idag men helt piggelin är hon fortfarande inte. Tar på krafterna att få tänder och fira sin första födelsedag..

Idag då? Hugo är på dagis och efter hämtning av honom blir det promenad. Har inte gått på två dagar så det är välbehövligt. Jag som alltid går dagligen annars.. Gymmet vet jag inte om jag vågar mig på ikväll. Får se om jag mår bättre under dagen. Orkar inte träna och sen bli ännu sämre. Då kan det lika gärna va.

Nu ska jag gå ner med massa skräp i källaren. Kul kul. Dottern sover så man får ju passa på att göra allt sånt när man har båda armarna lediga:)

//Sofie

Inga kommentarer: