14 april 2011

Jaha och så sitter jag här..

Jag skulle ju upp och packa träningsväskan och så hamnade jag visst här:) Får passa på medan ungarna är lugna där nere med Pontus, då får man passa på att blogga lite:)

Jag och barnen har varit och lekt med hos Noomi och hennes gulliganer. Jättekul då det var längesen sen sist vi sågs. Barnen lekte så bra med undantag för Hugos utbrott på slutet. Då är det skönt när man är hos någon som har barn och som vet hur det kan vara. Så vi har bestämt att vi ska ses snart igen så ungarna får busa av sig och vi prata av oss:)

Emma och Per var förbi här en sväng när jag kom hem. De ska också byta tak i sommar precis som vi så vi ska försöka beställa grejer ihop så vi kanske kan få det billigare. Vi får väl se men varje krona som vi kan spara är mycket värd.

Nu ska jag ta och slänga i grejerna i väskan och dra till gymmet! Tjohoo!

//Sofie


1 kommentar:

Jennie sa...

Haha, ja lille Hugo, Jennie åkte tåg med :p Så dant..

Nej min tjej ska inte gå snart, hon kommer alltid vara min bebis :D