15 april 2011

Vart tog det vackra vädret vägen??


Jaha ja då var det mulet och tråkväder igen då. Har inte orkat lyfta på röva och ta med barnen ut på promenad än. Tar det lite senare... Har grejat här hemma istället. Barnen har varit snälla hela förmiddagen så jag har hunnit med en del. All tvätt är där den ska vara och duschat har jag gjort med. Kul när jag kliver ut ur duschen har Hugo och Leah sprungit iväg med den enda handduken. Jaha så jag fick springa genom hela huset innan jag hittade en annan att torka mig med. Hugo och Leah hade nämligen trökat in den andre handduken i tvättmaskinen såg jag sen. Jag visste väl att de inte kunde ha trollat bort den. Men som jag letade efter den där handduken...Skitungar.

Nu ska jag se om Leah vill sova lite middagslur och Hugo kanske läsa en bok med sin lilla mamma? Egentligen vill jag läsa min bik som kom med posten igår. Fredrik Lindström och Henrik Schyfferts bok "Ljust och Fräscht". Så roligt, i alla fall hittills men jag tror nog den kommer vara lika rolig ju mer jag läser i den, om inte ännu roligare.

//Sofie

2 kommentarer:

Emelie sa...

Vad tycker du om den fina bilden på pontus o dennis på min blogg?..fint par va!;-)haha

emelie sa...

Har du sett bilden på pontus o dennis på min blogg? sött par va?!..haha;)