17 april 2011

Baka baka liten kaka..

Håller på att baka för fullt här hemma. Leah gummans födelsedag imorgon ju!! Mitt lilla hjärta redan 1 helt år:)

Pontus grejar i badrummet och ungarna är hos mormor och morfar så att deras föräldrar ska få lite gjort här hemma:) Leah hade feber igår, ja lite idag också. Men när hon fått i sig alvedon och mat så var hon piggelin imorse, hoppas det "bara" är tänderna som ställer till det. Hon var på så gott humör och mamma hade inget emot att ha henne hos sig även om hon hade lite feber så det ska nog gå bra:)

Hade en helmysig spelkväll igår som Sarah och Caroline hade anordnat. Leah var ju lite gnällig men det var ju febern som kom då.. Fast hon somnade gott i sin vagn sen så vi kunde stanna kvar och ha det trevligt trots allt. Caroline hade varit så duktig och gjort hela eget 2Så ska det låta" som vi körde..Tyvärr var vi rätt kassa på det:)

Kameran hade jag inte med mig igår tyvärr. Letade som en galning här hemma då jag alltid brukar ha den i väskan. Hittade den ingenstans. Sen när jag skulle ta på mig jackan så hängde den ju där under. Bra ställe att förvara sin kamera på:)

Nu åter till baket!

//Sofie

Inga kommentarer: