29 april 2011

Fullt upp med massa barn

Jag och barnen har spenderat hela dagen tillsammans med Cissi och hennes busfrön. Och man känner sig rätt trött i huvudet nu haha. Tycker synd om Cissi som skulle iväg och arbeta i natt.. Barnen har lekt för fullt så förhoppningsvis kommer de inte vara så svår nattade i kväll.

Jag ska ta och slänga i träningskläder i en väskan (kanske mina nya fina jag fick i present igår?:) och ta en sväng på gymmet. Var alldeles för många dagar sen jag var där. Apropå det så kom jag 3:a i vår vikttävling! Japp så duktig är jag:) Jag hade gått ner nästan 5 kilo sen vi började, 2:a kom Pontus som hade gått ner 9 kilo tror jag och vann gjorde Jocke som hade rasat 15 kilo! Och nej vi tävlade i procent och inte antal kilo men det är bara kiloantalet jag kommer ihåg. Så jag skriver ut det så jag har något att fylla ut texten med. Vad gör man inte för att slippa publicera ett tomt blogginlägg:) Det är då man bara svamlar på om allt möjligt..:)

Hoppas Internet vill vara med oss nu och inte sluta fungera. Usch om vi behöver vara utan det i helgen... Men då vet ni ju om jag inte uppdaterar här på ett tag vad det beror på:)

Gymmet var det ja.

//Sofie

Inga kommentarer: