20 april 2011

Farbror tandläkaren

Eller tant. Dit ska Leah idag. Vid kvart i tolv tror jag det var. Hmm med Hugo gick vi när han var två år första gången så det ska bli spännande och se vad de gör med en 1 åring som har 7 tänder och två som är på uppgång i munnen.

Måste hinna med storhandling också. De är tomt värre i våra skåp. Se hur jag gör med det. Vill inte handla med båda barnen. Får jag ju bara plats med hälften av det jag ska ha då Hugo står upp i kundvagnen och tar en massa plats:) Han får inte gå själv i matbutiken för då blir vi aldrig klara där inne. Så mycket som ska kollas på och springas ifrån.

Promenad ska också hinns med samt en tur in till mamma och pappa för att hämta deras studsmatta som ingen använder där längre (nehhe??). Pontus har ju fotbollsträning ikväll med så det blir inte att träffa honom så mycket idag...Elin vill ju fira Leah idag med, hon som inte kunde komma i måndags. Se när det blir:)

Nu skäller min hund och vill in.

//Sofie

Inga kommentarer: