24 april 2011

Nyduschad och måleri

Vad syftar då denna rubrik på? Jo jag är nyduschad (sitter fortfarande i handduk) och Hugo sitter här bredvid och målar så fint.

Måleri skulle också kunna syfta till att vi nu köpt all färg till staketmåleriet. Så imorgon (förhoppningsvis, om Pontus hinner klart med kakelingen i badrummet idag) ska jag börja måla det imorgon. Nu finns det inget återvändo. Känner du för att måla ett 100 meter långt staket, framsida och baksida så är du meeer än välkommen att hjälpa till:)

Nehepp om jag ska ta och klä på mig innan Leah vaknar. Så har jag hunnit med det också. Sen blir det träff med Hannah i det fina vädret som är ute. En picknick hade vi i tankarna och kanske en tur till lekpark för barnens skull:)

Hej och hå nu måste jag ta och gå!

//Sofie

Inga kommentarer: