22 april 2011

Lååång fredagen är här:)

Åhh de visar "Salve" på barnkanalen! Minnen:) Familjen har ätit god frukost tillsammans allihopa, mys! Leah höll på att tappa humöret men sen när hon fick äta själv så blev hon nöjd. Kladdigt men får man en nöjd dotter så tar man det:)

Dagens planering står löpning för min del. Ska väl dra mig snart. Ösa in lite ved i källaren och sen dra till Österbymo och kolla när Pontus har fotbollsmatch. Sen ska Pontus på lagfest så jag och barnen ska vara hos Pontus föräldrar så kommer Pontus dit sen efteråt.

Jaha det var väl dagens planering i alla fall. Får väl se om det kommer bli så:) Nu ska jag leka med min dotter som annars ger sig på min dator i tristess:)

//Sofie

1 kommentar:

sara sa...

haha nej på tv och film är inget på riktigt :P Glad Påsk på dig också! :D