15 april 2011

Ni kommer inte tro mig!

Men Leah sover fortfarande!! Klockan är alltså 8.10 och Leah sover!! Och Hugo vaknade vid 07.00 så det är mer än godkänt. Fina ungar jag har en dag som denna:) De är alltid fina men när man får sova ut ordentligt så är det guldkant på tillvaron:)

Det verkar bli fint väder så promenad ska ju hinnas med (som vanligt..) och en löprunda har jag tänkt mig i eftermiddag/kväll när Pontus är hemma. Var längesen jag sprang ute så det ska bli skönt. Hann ju inte med konditions delen igår när jag gymmade, körde bara uppvärmning och styrka så det kan behövas en löpsväng idag:)

Jaha vad mer? Ja säg det vi har inte så mycket planerat idag faktiskt. Hela veckan har varit inbokad med saker men denna fredag ser ut att bli lugn. Jo jag ska vika etthundra kilo tvätt som jag inte hunnit med under veckan. Det ska jag göra. Och det tar sin lilla tid. Tre tvättkorgar proppfulla. Ja ni kan ju föreställa er. Ingående beskrivning av hur mycket tvätt vi har. Orkar inte ta en bild på det. Känns både tråkigt och överambitiöst...

Nu har jag lyckats få ihop en text även denna morgon. Så bra!!!

//Sofie

1 kommentar:

Tina sa...

Jag fick också sovmorgon idag. kl.06.30 slog Zeb upp sina blå ögon men hör och häppna somnade han om till 08.00! Härlig start på fredagen. kramar