27 april 2011

Hunnit med mycket:)

I morse när vi vaknade hade vi inget planerat alls.. Men så blev det en tur till Katarpsvägen och träff med Tina och Zebben. Hann med både lek inne och ute. Micaela hann jag träffa där också och lille Olli som vuxen massa sen sist jag såg honom:) Sen blev Leah trött så vi åkte hemåt. Stannade till på ICA Kvantum på hemvägen för att göra ett ärende men det hade vi inte så mycket för. Eller jo Hugo fick "nallekorvar" (=falukorvar som ser ut som nallar) så han var glad i alla fall:)

Nu när Leah sovit har jag passat på att posta alla brev som aldrig blir postade, ringt en massa samtal som aldrig blir ringda, betalat en massa räkningar och andra tråkigheter... Ja fått en massa nödvändigheter gjort. Tänt i pannan och tvättat har det också hunnits med. Nu ska jag ner och slå om den där pannan så jag inte glömmer det. Det är tråkigt det för då får vi ju inget varmvatten. Och det behövs. Hugo och Leah lekte i sandlådan hos hemma hos Tina. Det blev en del grus som följde med oss hem om jag säger så haha.

//Sofie

Inga kommentarer: