23 april 2011

2010?

Varför skriver jag 2010 i alla inlägg (som Jennie påpekade är det faktiskt 2011 nu) April, snart maj, och jag har fortfarande inte lärt mig vilket år det är. Skämmes ta mig fan! Eller nåt..

Båda barnen sover!!! Och jag tänkte sätta mig ner framför TV:n och avnjuta något bra program men det går ju ingenting på TV ikväll ju! Eller jo massa saker går men inget bra. Skit asså. Påskafton och allt.

Pontus är iväg och hämtar några grejer hos Krille och Sarah. Imorgon ska han kakla badrum så då ska barnen och jag umgås med bästa Hannah på dan. På kvällen ska vi grilla här hemma med några kompisar. Det ska bli trevligt värre:) Hoppas på att vädret är lika fint imorgon som det varit idag:)

Haft en helt underbar helg (helg = långfredag och påskafton) hemma hos Pontus föräldrar. I fredags var vi och kollade fotboll när Pontus spelade (gick dåligt) och därefter åkte vi och käkade pizza medan Pontus åkte på lagfest. Barnen sov så bra hela natten hemma hos farmor och farfar. Jag och Pontus mamma åkte och hämtade festarna på natten och barnen reagerade inte ens när vi gick och la oss sen..Skönt:)

Och denna dag har bestått av lite påskkalas med god mat och lite godis som slinkt ner i magen. Precis som det ska vara på påsken.

Nu ska jag zappa lite till bland TV kanalerna och hoppas något bra program börjat undertiden jag skrivit det här.

//Sofie

Inga kommentarer: