25 april 2011

Klänningar in my heart!


Det bästa med våren och sommaren är att man kan använda klänning så bra. Jag använder klänning på vintern med men inte alls i den utsträckningen som på sommaren. Det är ju faktiskt ett mer praktiskt plagg att ha när det är varmt ute:)

Rensade bland alla mina klänningar förut (hmm fattar inte hur de kan vara så många jag och Sandra hade ju storrensning förra sommaren med nu är det fullt garderoben igen..) och hittade dessa två som jag inte hunnit använda ännu. Nu vill jag ju inget annat än ut att partaja:) Jag provade förövrigt att ta bilderna i de två olika speglarna vi har i det här huset. Ingen av dem är speciellt bra. Som ni ser. MÅSTE köpa en ny helkropps spegel. Frågan är bara vart vi ska hänga den. Faktiskt den anledningen till att vi (jag) inte köpt någon än. har ju ingen bra ledig vägg att hänga någon på. Får ta tag i det där på allvar snart...Det problemet måste lösas!

//Sofie

Inga kommentarer: