13 april 2011

Önskelista

Alla frågar vad jag önskar mig så nu har jag suttit och tänkt lite (det är ju lättare att komma på vad barnen "önskar" sig än till sig själv nu förtiden..:) så här är några saker jag kommit på:

- Presentkort på IKEA
- Bidrag till dörrarna till alla våra Billy bokhyllor, eller för den som har råd och vill får gärna köpa dem:) 12 stycken vitrindörrar i vitt till Billy bokhyllan ska de vara i såna fall:)
- Bidrag så jag kan köpa min fina lampa jag dreglat över så länge men inte har råd att köpa..
- Presentkort på inredningsbutiker
- Presentkort på tapeter
- Jag vill ha ett par träningskor (bra skor att ha när jag promenerar) så bidrag till det vore inte fel:)

Ja det var inte så mycket saker..Mest pengar eller presentkort till massa dyrare saker haha. Men det är vad jag önskar mig i alla fall. Önska kostar ingenting, säg vad du vill ha!!!

//Sofie

Inga kommentarer: