08 mars 2014

Årets finaste dag

Och jag ligger inne och är sjuk det är ju så himla typiskt. Solen lyser och det är världens härligaste vårväder.

Jag blev sämre igår och fick feber så det blev inget jobb. Mådde skit verkligen. Ont i hela kroppen och hög feber. Idag har febern gett med sig men jag har typ tappat rösten så jag kan knappt prata. Näsan rinner som en öppen kran och jag är segare än segast. Gav mig på att försöka göra lite här hemma förut då jag kände mig så mycket bättre men insåg rätt snart att jag inte hade så mycket krafter. Feber är hemskt. Man blir så glad när den försvinner så man känner sig frisk bara därför. Men så var det ju tyvärr inte.

Nu ligger jag på min kära plats här i soffan igen. Pontus och barnen har åkt till Jocke och Tina för att kika på hockey. Jag ska nog slå igen mina blå ett tag nu när familjen åkt och lugnet anlänt.

//Sofie

Inga kommentarer: