28 mars 2014

Fredag och solen skiner!

Så härligt! Även att jag har jobbhelg som väntar så livar det upp med fint väder.

LHC tog sig vidare till semifinal igår! Underbart:-) hann nästan se klart matchen innan jag somnade i soffan. Vet inte vad det är med mig men jag är ju sjukligt trött om kvällarna. Skulle lätt kunna gå och lägga mig samtidigt som barnen vid sjutiden. Hoppas den här tröttheten försvinner snart.

Igår var vi lediga så då var vi och umgicks hemma hos mamma å pappa. De har varit utomlands i en vecka så barnen tyckte det var kul å åka till mormor och morfar då det ju var så längesen sist vi var där:-)

Vi åt raggmunk, fikade å var och kikade in en loppis. Gjorde dock inga fynd. Har tappat köplusten till å handla saker till hemmet. Vill bara få klart renoveringen. Men vårt sovrum börjar bli klart nu! Bara några lager färg till på listerna å så ska garderobsdörrarna tillverkas å tapter upp på väggarna. Sen så!

Nu ska jag utfodra mina barn som vill ha frukost. Bjuder på en bild på coola Hugo som spexade i sina snygga solbrillor igår. Klart de måste fram nu när vädret är så fint.

//Sofie

Inga kommentarer: