11 mars 2014

Läkartid bokad!

Det var inte lätt att övertyga sköterskan i telefonen om att jag behövde träffa en läkare men till sist fick jag en tid till senare idag. Hon tyckte det var vanliga influensasymtom som jag har men jag behöver ju träffa en läkare ändå då jag varit dålig så pass länge nu och kan ju behöva sjukintyg.

Får väl se vad läkaren säger. Hoppas jag får träffa en bra en. 

Barnen har fått åka till dagis idag så jag kunde sova ut ordentligt nu på morgonen. Sov som en stock till halv nio. Petat i mig lite frukost och nu ligger jag här nedbäddad i soffan och blänger ut på det fina vädret. Nej det är underbart att våren är här på allvar men jag mår psykiskt dålig över att behöva vara inne när vädret är så fint. Gå ett varv i trädgården sen och få lite luft i lungorna. Ska ju iväg till vårdcentralen sen också så får njuta av solstrålarna då:-) 

Tänker ta det överdrivet lugnt idag är planen så bäst jag fortsätter med det. 

//Sofie 

Inga kommentarer: