26 mars 2014

Många hårspännen

Barnen lekte frisör i mitt hår förut och det måste vara världens bästa lek! Åh älskar när nån håller på och pillar i håret. Och se så fin jag blev i alla hårspännena:-)

Har jobbelijobbat idag. Kom hem rätt skapligt så det var skönt. Barnen och jag gjorde en sats våfflor som vi åt när Pontus kom hem från sitt jobb. Blev en repris på sockerkaksvåfflor. Gott men mättande. Jag blev proppmätt efter bara en. Vi glömde ju att det var våffeldagen igår så då var vi ju bara tvungna att fira den idag istället:-)

Nu ska jag bestiga ett tvättberg innan ögonen faller ihop på mig. Trodde jag skulle somna när jag läste saga för barnen förut. Fattar inte att jag alltid ska vara så trött på kvällarna! Igår somnade jag innan klockan var halv nio! Galet...kroppen kanske fortfarande är lite sliten efter alla sjukdomar vad vet jag.

Hepp Hepp dags å göra nytta!

//Sofie
Frisyren till bröllopet kanske? 
Jag verkligen hatar att vika tvätt... 

Inga kommentarer: