19 augusti 2016

Återbesök

Redo för att åka till Linköping för återkontroll av mina ögon. Tyvärr har jag haft lite strul med ögonen så kontrollen är efterlängtad. Hoppas de kan se vad som är fel och att det går att åtgärda smidigt. Min teori är att jag fått in nån skit i ögat som gjort det irriterat. Men får se vad de säger!

Mamma är snäll och följer med som sällskap. Känns bra då synen inte är helt hundra just när man ska köra bil långt.

Igårkväll var jag och körde ett nytt gruppträningspass. De drog igång med alla gruppträningarna på gymmet den här veckan men jag har inte lyckats gå på nåt innan men igår fick jag en plats till ett stryke/konditionspass.

Jag hade sån träningsvärk i armarna redan när jag kom hem från passet igår. Dock vaknade jag upp utan att känna allt för mycket idag så kan jag vill jag köra TRX i eftermiddag med. Se om det kan passa med familjen och allt☺

I dag väntar även ett besök hos frissan, ska bli så skönt!

//Sofie


Inga kommentarer: