21 augusti 2016

Sålt kläder och varit i skateparken

Vi har varit så sega idag! När vi kom hem förut så somnade jag i soffan en stund och barnen segade framför en film. Tog sen tag i mig själv och gjorde lite nytta. Alla kläder och skor som jag rensat ut sen tidigare la jag ut på facebookloppisen. Längesen nu jag sålde något där men det gick ovanligt smidigt. Har blivit av med flera saker redan idag. Så skönt!

Barnen var sen gnälliga och uttråkade så vi drog in till stan så de fick åka av sig i skateparken en stund och sen blev det även lekparken. Vi var där i ett par timmar innan vi var tvugna att åka hem och få i oss något att äta. Blev myskvällsmat ihop själva då Pontus var på fotboll och sen duschning innan de fick hoppa ner i sina sängar.

Imorgon ska de till skolan igen och jag har min första dag på nya jobbet. Känner mig inte alls nervös konstigt nog men det kanske kommer.

Bäst och komma i säng skapligt ikväll så jag är utvilad och inte går omkring och gäspar när jag ska träffa massa nya människor.

//Sofie 

Inga kommentarer: