03 augusti 2016

Ensamkväll

Sitter i soffan nyduschad, trött och mätt å belåten☺

Jobbat hela dagen men det kändes bara bra. Slapp jag gå här hemma och sakna barnen. Det är det som är grejen. Att om barnen är iväg så är det ju ofta för att vi ska göra något och då hinner jag aldrig sakna dem på det sättet. 

Imorgon med sen är de tillbaka på fredag, längtar☺ Har pratat med dem i telefon och de hade så mycket att berätta och de verkar ha det superbra. Härligt för dem och få kvalitetstid med mormor och morfar. Och det är ju mycket roligare att få vara på husvagnssemester och nöjespark än fritids☺

Pontus har varit på sommaroddtävling ikväll men jag kände inte för att följa med då vädret inte var så roligt. Fick en reservplats till spinningen så drog på det istället. Fy tusan så svettigt passet var! Benen är helt slut nu.

Köpte med mig en plocksallad från ICA som fick bli min kvällsmat. Smidigt och bra☺

Nu tv (eller bok beroende på programutbudet) innan mina ögon yngsta av trötthet.

//Sofie


Inga kommentarer: