06 augusti 2016

Final av sommarodd

Den här lördagen spenderade vi på Torpön då det vankades final av sommarodden.

Vi tog båten ut så vi var där vid lunchtid. Krille, Emma och Ville var där med och även svärföräldrarna med sina båtar. Vädret kunde ju varit bättre. Är sommaren helt över nu? Var det bara de där 2 veckorna med strålande sol och nu inget mer? Jaja det regnade i alla fall inte. Men det blåste!

Jösses vilken blåst det var. Jag och svärmor satt med barnen och kollade men gav upp innan vi hann se klart då alla frös. Vi gick tillbaka till båtarna och där var det det mer behagligt väder. Ja llla barnen badade till och med. Galningar, jag frös bara av och kolla på dem.

Pontus blev kvar där ute då det var avslutningsfest för alla roddare nu ikväll.  Så jag och barnen åkte med Krille, Emma och Ville hem i deras båt.

Blev pizza till kvällsmat när vi kom hem. Jag var så trött så jag somnade en timme på soffan mellan 18-19. Helt värdelöst...

Precis fått barnen i säng så ska se om det är nåt å ha på dumburken här i lugn och ro. Det kanske sänds nåt från OS?

//Sofie


Inga kommentarer: