19 augusti 2016

Matchen om guldet

Jag vill så gärna orka se matchen men alltså jag tvivlar på att jag kommer orka hålla mig vaken. Ska göra ett försök i alla fall men är rätt trött efter dagen som varit.

Återbesöket med ögonen gick väl sisådär. Måste komma tillbaka på torsdag igen för att träffa en ögonläkare och har jag otur blir det en till operation av vänster ögat... Så jobbigt att synen inte är bra och även jobbigt med tanke på att jag börjar på nya jobbet på måndag och inte alls har nån lust att behöva vara borta därifrån. Jag tänker droppa som jag ska med de ögondropparna som jag fått och så håller jag tummarna för att de ska hjälpa så jag slipper att göra en laseroperation igen. Känner inte alls för det.

Nu blir det OS så länge jag orkar. Roligt med ytterligare ett silver idag! Hästhoppning, jag satt och såg nästan hela tävlingen. Händer bara när det är OS att jag kollar på ridning. Som med många andra sporter☺ 

//Sofie


Inga kommentarer: