01 augusti 2016

Barnen på vift

I förmiddags vinkade vi av barnen som åkte på husvagnssemester med mormor och morfar i några dagar. De ska till Öland och gå på djurparken bland annat. De kommer ha det kanon. Bara jag som saknar dem alla redan. Särskilt en dag som denna då jag är ledig och inget hade att göra. Pontus jobbade och alla andra som är lediga är bortresta eller jobbar de med.

Tänkte att jag kunde ta ett pass på gymmet men kom på att det inte gått en vecka än sen operationen så jag vågar inte riskera nåt. Är fortfarande svullen på ena ögat vilket gör att jag inte ser helt bra på det än så jag vill vara extra försiktig. Lika så får jag inte bada så det var inte heller något alternativ att göra idag.

Loppissugen var jag men då det är måndag så sket sig det med. Måndagar är den sämsta dagen av alla att gå på loppis då många är stängda.

Slutade med att jag hamnade på lunch hemma hos Elin där även moster Anette var på besök. Hade en jättemysig eftermiddag med mycket prat och såklart Minnagos☺

Hann hem och säga hej till Pontus innan han drog på fotbollsträning. Jaha så satt jag där igen och inget hade å göra. Tog med mig Poker och gick på långpromenad med Edward Bloms sommarprat i lurarna.

Får planera morgondagen lite bättre annars kommer jag klättra på väggarna här hemma. Visst jag skulle kunna städa bilen eller måla lekstugan men jag vill inte göra det! Jag vill göra något roligt☺

//Sofie


2 kommentarer:

Sandra sa...

Du får komma hit �� Linnea, jag och Leon ska till MOS och shoppa (mall of s) Det är roligt!

Zouphie sa...

Åh det hade ju varit kul! Och fått bebisgosa med Leon��❤