08 augusti 2016

Fritids och simskola

Dagen startades med simskola. Sommarsimskolan är tre veckor varav de första två i början av sommarlovet och så den sista veckan är nu innan skolstarten. Hugo var lite sisådär för att åka men efteråt var han så nöjd med att ha fått visa simlärarna allt han lärt sig de här veckorna☺

Leah var mest spänd över att få åka till fritids för första gången "på riktigt". När jag lämnade av dem så frågade jag Leah ett par gånger om jag inte skulle stanna en stund men nej det fick jag inte. Hon typ sprang in så tror i och för sig inte det kommer vara några problem. Känns mest konstig för hennes mamma.

Jag körde ett pass på gymmet imorse med. Tomt och skönt. Så härligt att kommit in i de vanliga träningsrutinerna. Nästa vecka börjar alla passen med som vanligt igen, jippi☺

Nu laddar jag för en kväll på jobbet!

//Sofie


Inga kommentarer: