12 augusti 2016

Underbart Sverige!

Sveriges damer är ju bara så bra! Underbar känsla när de slog ut USA i kvartsfinalen nu i OS. Hugo och Leah satt som på nålar och följde straffdramat. Ja jag och å Pontus med☺

Barnen har haft avslutning med simskolan idag som jag tyvärr missade då jag jobbade. Mamma var snäll och ryckte in och följde med dit istället. Fritids var dessutom stängt så de fick följa med mormor och morfar på utflykt också efter avslutningen. Så det har inte gått någon nöd med dem idag.

I kväll har vi varit hemma hos Jocke och Tina och umgåtts med Pontus alla syskon plus barn. Jätteroligt att ses allihopa. Barnen var högljudda och glada över att träffa varandra☺

Jag var så himla hungrig när vi åkte därifrån då jag inte ätit något vettigt alls idag. Sånt pallar inte jag, jag behöver mat! Stannade till och köpte panpizza på en pizzeria. Pontus hade ätit det en gång innan och tyckt de var så goda så provade det. Och de var goda! Herregud så gott det var! Lätt en ny favorit. Mycket godare än vanlig pizza.

Nu blir det mer OS här hemma i soffan. Älskar OS tider! Alltid nåt att se på tv☺

//Sofie


Inga kommentarer: