26 augusti 2016

Tabletter och solglasögon

Igår blev det som jag trodde, omoperation på mitt vänstra öga. Svärmor följde med mig in vilket var tur. Det här var ju en annan typ av laseroperation mot den jag gjorde första gången. Den här var värre. Så mycket värre...

Fy fan rent ut sagt så ont jag haft/har. Fick med mig en hel påse med olika ögondroppar samt tabletter att ta för att minska på smärtan. Jag har tagit dem allihopa och lite till tror jag. Just nu känns det helt okej men så fort bedövningsdropparna börjar släppa så gör det sååå ont. Solglasögon på är ett måste och nerdragna markiser och rullgardiner i hela huset. För såklart ska det var som varmast och soligaste ju nu.

Känner mig som en missbrukare när jag går här hemma med solglasögonen på mig och knaprar tabletter.

Hoppas den här dagen blir bättre en föregående samt natten som varit. Inte alls sovit något vidare. Ska försöka ta igen det nu.

//Sofie


Inga kommentarer: