02 augusti 2016

En kväll i Gränna

Pontus och jag drog på en dejt ikväll. Inga barn och ingen av oss hade något annat inbokat så då får man ju passa på☺

Vi åkte till Gränna och åt mat på en restaurang nere i hamnen. Jag tog gös och det var riktigt gott! Tidigare när jag åt ute tog jag ofta en köttbit men nu väljer jag oftare fisk. Gös har blivit en favorit!

Det blåste dock väldigt mycket så det var inte så varmt. Vi hade tänkte gått och strosat runt lite men istället hamnade vi i bilen direkt efter vi ätit. Passade på att åka upp till Gränna berget som alla tjatar om men där vi aldrig varit (konstigt nog).

Jättefint var det och blåste faktiskt inte lika mycket där uppe. Vi satte oss vid kaffestugan och drack kaffe (te för min del) och tog varsin glass. Inte dumt alls☺

Har pratat med barnen i telefon också. Mina skatter, de har haft det så roligt idag när de varit på Ölands djur och nöjespark. 

Nu blir det Morden i Midsomer innan jag ska sova. Eller Helt Hysteriskt måste jag nog se sen med men sen ska jag sova. Börjar jobba 6.45 imorgon...

//Sofie


Inga kommentarer: