11 augusti 2016

Lite rast här på jobbet

Sitter och har en lugn stund här på jobbet. Det är min sista jobbkväll som jag gör innan jag byter tjänst kom jag på nu. Så gött och slippa dessa kvällar sen☺

Dagen har bestått av simskola för barnen, träning för min del och även skogspromenad med hallonplockning. Köpte 10 liter blåbär (har fasen inte lyckats hitta något bra blåbärsställe hemmakring så blev till å köpa) och blev så sugen på att bunkra upp även med hallon. För det har vi gott om här omkring. Tyvärr avbröts mitt plockade av regn och hagel men fick ihop några liter i alla fall. Se om jag kan plocka mer nån annan dag. Det var dock i sluttampen för hallonen så det kanske inte finns några kvar sen men men vi får se.

Imorgon är det 7-14 på jobbet som gäller och sen väntar en ledig helg. Gött☺

//Sofie


Inga kommentarer: