20 augusti 2016

Kräftskiva och 60 årskalas

Idag vankas det en kombinerad kräftskiva med firande av svärmor som fyllt 60 år.

Jag startade dagen med att köra ett pass på gymmet. Jag lyssnade på Per Anderssons sommarprat undertiden och så bra det var! Riktigt roligt, det kan jag verkligen rekommendera☺

Det är så skönt när man tränar på somrarna för då finns alla dessa sommarpratare att lyssna på. Jag är ingen person som lyssnar på poddar och sånt (fast jag skulle nog egentligen tycka om det) men på somrarna lyssnar jag alltid igenom alla som sommarpratat. Perfekt att ha i öronen när man tränar. 

Nu ska vi göra oss redo att åka iväg för att hjälpa till med förberedelserna inför kvällen.  Jag bad Leah ta en bild på mig. Det resulterade i dessa fyra bilder. Så snygga☺

//Sofie


Inga kommentarer: