28 augusti 2016

Kalas och fotboll

Ännu en dag i blindhetens tecken. Eller halvt i alla fall. Ser verkligen inte ett skit på vänstra ögat men ska på återkontroll imorgon ju så se vad de säger då. Har ju fått en lins på ögat som funkar som plåster nu när det är nyopererat och det ska tas bort imorgon så synen blir säkert bättre då.

Förkylningen håller i sig den med men övriga familjen är ju på benen i alla fall☺

Leah har varit på kalas gånger 2 idag och Hugo har haft fotbollscup i spöregnet. I fredags var det trettio grader varmt och idag tio plus grader och regn. Det svenska vädret gör en lite smått schizofren. Pontus har varit iväg och spelat fotboll med ikväll. 

Jag fixade till pannkakor till mig och kidsen som vi åt till kvällsmat. Jag har noll smak nu när jag är så förkyld. Brukar inte tappa smaken när jag är förkyld men det gjorde jag visst denna gången. Jag har gått och ätit av lite allt möjligt idag i jakten på att något ska smaka gott. Jag har inte lyckats hitta något. Hoppas smaken är tillbaka imorgon.

Nu ska jag försöka mig på att kolla på tv med mitt högra öga.

//Sofie


Inga kommentarer: