21 februari 2009

700 inlägg

Detta blir mitt 700rade inlägg här i bloggen, kul:)

Inatt så har Hugo varit gnällig igen...jag blir hlet tokig av att inte få sova på nätterna, känns ungefär som första månaden när vi kommit hem från BB med Hugo, tror fan inte vi sov något knappt då:P Han är inte riktigt frisk nu och det märks. Så idag ska han och jag bara vara här hemma och inte åka ut till huset eller något sådant. Får se om det hjälper och han kan bli friskare av det. Förut satt han i sin gåstol och var hur glad som helst och jagade Poker (som inte tyckte det var hur kul som helst) men sen bara rätt som det är vrålskriker han och är såå trött!! Så nu ligger han inne i sin säng och förhoppningsvis sover han ett tag, eller inte...Nu hör jag honom där inne och han sover inte längre. Hmm rekord 10 minuter lyckades han sova denna gången iallafall...P Han är såå svår att få och sova på dagarna och ännu svårare nu när han är sjuk. Igår var han vaken hur länge som helst fast ögonen gick i kors på honom och sen så somnade han vid fyratiden och då hade han lagt sig för natten...Som sagt hoppas han blir bättre snart!! Min lilla prins<3

Nu ska jag röja undan i köket och sen så blir det flyttpakning. Har dragit mig lite för det men men det måste ju göras även fast det är såå tråkigt!

Ciao allihopa
//Sofie

Inga kommentarer: