09 februari 2009

Full fart framåt!

Hugo är överallt! Han tar sig fram med värsta farten i sin nya stol...nyss rev han ner min kobratelefon från bordet, skitunge:) Herregud asså, jag är inte van att han kan förflytta sig så pass mycket själv än. Har varit ute på morgon/förmiddagspromenaden och snart så blir det lunch för min och Hugos del. Hugo får gröt med fruktsallad till efterrätt och jag ska laga till några potatisbullar med lingonsylt till, tyvärr så blir det ingen efterrätt för mig:P Ska försöka börja flyttpacka lite smått sen tänkte jag, se vad Hugo säger om det eller om han ska vara gnällig... Måste till affären och handla mat sen också, det ekar verkligen i våra skåp! Men jag hittade en fläskfilé kvar i frysen så den får vi ta till middag när Pontus kommer hem från jobbet, lyxigt värre så här på måndagen:P Vet inte om jag ska försöka komma iväg och träna nåt ikväll också, vore skönt. Får se vad Pontus säger sen. Nu så ska jag laga till mina potatisbullar och stoppa Hugo från att riva hela lägenheten flr nu är han på gardinerna!:)

//Sofie

Saker jag lagt ut på blocket nu på morgonen. Vårt köksbord ska vi inte ha sen när vi flyttat till huset för vi ska ha ett större då. Skorna som jag köpt är tyvärr liiite för små och hellre att de kan glädja någon annan än att de bara blir stående i min skogarderob..Intresserad någon?

Inga kommentarer: