23 februari 2009

Han sover!!

Äntligen så har Hugo somnat vid en vettig tid på kvällen! Hela veckan har varit jättejobbig och han har typ somnat vi fem på eftermiddagarna och då sovit för natten, eller han har istället vaknat vid tretiden och tyckte det varit morgon vilket har varit liite jobbigt. Hugo är som sagt jättesvår att få att sova på eftermiddagen (som han verkligen behöver göra) så istället för att somna en stund där vid tretiden så blir han övertrött och slocknar helt utmattad vid fem/sextiden vilket är lika med skit bokstavligt talat... Men ikväll så hoppas jag att han sover bättre för hans ljusblåa ögon slogs igen vid sjutiden!!! Hoppas, hoppas han vill sova till iallafall sex imorgonbitti:) Hugo har alrdig varit mycket för att sova på morgonen... En gång vaknade han klockan halvåtta och så länge vet jag inte när jag sist sov. Ibland om Hugo vaknat sådär överdrivet tidigt på morgonen så kan han somna om igen vid tiotiden men då är det ju inte precis läge för mig att somna om, då går ju hela dagen bort liksom... Jaja hoppas bara att det blir bättre med hans sömnrutiner snart! Denna vecka får väl ses som ett undantag också med tanke på sjukdomar och liknande. Men det är jobbigt att inte få sova sina timmar på nätterna.

/Sofie

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är din 7000:ende besökare! Coolt....