23 februari 2009

Ingen liten bebis längre:)

Åhh Hugo är stora killen nu mer ju!! Idag så har han:

1. Fått sin första tand!!! Längst ner i underkäken i mitten, ajaj snart så gör det väl ont när han biter mig:)
2. Rest sig upp! Han ställde sig (dock lite vingligt) upp mot spjällsängen! Jag gick in i rummet för att vika tvätt och sen hör jag hur han asgarvar bakom min rygg och när jag vänder mig om så står ungen upp mot sängen!!! Herregud så stolt jag känner mig idag:) Åhh min fina busunge vad jag älskar dig!!!


Blev ju helt till mig och var tvungen och ringa till Pontus och berätta, men han svarade ju inte...jag försökte ringa flera gånger men inget svar. Så jag rindgde till Sandra men inget svar..Ringde hem till mamma men inget svar, sen ringde jag till gudmor Jennie och hon svarade så jag fick skryta av mig lite iallafall:) Sen så svarade faktiskt både mamma och Pontus också när jag provade och ringde igen..:) Min älsklings prins!!!

Hugo i farmors famn

2 kommentarer:

Hannah sa...

Charmtroll!

Vänta du bara, snart kommer han springa omkring i trädgården... =)

Anonym sa...

Men guud. Hur stor börjar han inte bli?! Å så söt han är på kortet, undrar vem den duktiga fotografen är?;)