12 februari 2009

Seeeeegt!!!!!!!!!!!

Skulle på babysim med Hugo i Boxholm idag och precis när jag svänger in till simhallen så slår det mig att jag tagit med Hugos skötväska och inte väska med badkläderna i..ahh tröttsamt!! Så vi fick åka hem till mamma och pappa och hälsa på dem istället. Men det är ju inte fy skam precis:) Elin skulle nog komma en stund sen, hon vill nog gosa med Hugo lite har jag en känsla av:-) Han ligger och sover där nere nu och det har han gjort ett tag. Jag somnade till en stund också:) Behövdes efter denna morgonen. Hugo har varit som ett åskmoln enda sedan Pontus åkte till jobbet men så fort vi kom hem hit så var allting bra:) Snacka om humörsvängningar haha. Nu ska jag hjälpa mamma med maten och sen måste jag gå långpromenad med Poker, både för hans och mina stegs skull haha. Kanske jag kan åka och träna ikväll också? Hmm får höra med Pontus om han kan ta Hugo under tiden han grejar i huset, Hugo brukar faktiskt somna rätt bra när vi håller på där ute. Han gillar oväsen, ju mer bankande dessto bättre tycker Hugo haha.

Nu måste jag hjälpa min kära mor i köket, tror det blir kyckling med sallad mums!!

//Sofie

2 kommentarer:

Hannah sa...

Jag ska skriva om Stenmarck när du lär dig stava. Han heter THÅSTRÖM, inget annat ;)

Hannah sa...

Haha, det kanske inte är det lättaste... Men Hugo ville väl säga nåt om Thåström och Stenmarck han med :P