27 februari 2009

Flera nyanser av grönt

ALLT HAR JÄVLATS FÖR OSS IDAG, ALLT!! För att bara nämna något så är tapethelveten vi köpt till köket i flera olika nyanser visade det sig när vi tapetserat klart!!!!! Vissa våder är ljusare och andra i en mörkare grön nyans, så jäkla fult! Tycker synd om Sandra och svärmor som kämpat så med att tapetsera och så är tapeterna i olika nysanser när vi väl fått upp alla på väggarna..Ska åka in till Rusta imorgon och kräva pengarna tillbaka för så får det ju för fan bara inte va!!! Måste in och köpa mer golv till hallen också, naturligtvis så saknades ju EN rad för att det ska kunna bli klart...Jag ringde ner till Jönköping och deras Rusta för att se om de hade inne golvet och det skulle de ha, men tror ni att de hade det i verkligheten sen? NEJ! Det stod fel i deras datorn... jävla as. Ursäkta det arga inlägget men jag är verkligen inte på humör...Ingen el har vi haft ute i huset under hela kvällen heller för det jävlades ju såklart för Robin också så han ska ta tag i det imorgon och få det fixat. Man är rätt så handikappad utan el... vi hade lite hjälpmedel men det räckte bara till lyse i några rum på bottenvåningen, i resten av huset var det kolsvart. Herregud och det är bara en liten del av allt som jävlats med oss idag. Snacka om att jag är nära ett rikigt psykbryt, huset är i kaos och vi ska flytta in där imorgon Jippi!!. Jag som var så glad i förmiddags när vi skrivit på alla papprena och allt och så har allt gått skit under hela dagen efter det...Hoppas det vänder imorgon bara. Nu hade jag egentligen tänkt hoppa in i duschen men vi har råkat köra iväg min klädlåda ut till huset så jag har inga rena underkläder att ta på mig och då känns det som att det kan kvitta faktiskt, orkar inte bry mig precis i nuläget.

//Sofie

2 kommentarer:

Hannah sa...

Det får inte gå lätt och smidigt för er, verkar det som :/

Anonym sa...

Vad roligt att ni äntligen får flytta! Kan bara svara på inlägget genom att skriva.- allt jävlas jämt när man tror att nåt ska gå snabbt och smidigt. får komma ut och titta på erat hus snart=) kram