26 februari 2009

Bloggkommentatorerna

Satt och läste på "bloggkommentatorernas" blogg (fan vad jobbigt det är att skriva bloggkommentatorerna) och de hade skrivit så här på ett ställe: "det är ju som att salta maten innan man smakar den, det vore ju puckat..." Haha jag saltar ALLTID maten innan jag äter! All mat behövs ju saltas så varför inte salta direkt? Mamma kommenterar (fasiken kommenterar är verkligen ett jobbigt ord att skriva...blogg är ju inte så jobbigt, det är ju kort och enkelt men när man sätter ihop det med kommentatorerna blir det genast jobbigare att skriva...Snacka om att jag skriver en massa onödigt inom parentes samtidigt som jag skriver bloggkommentatorerna fler gånger än vad jag skulle behöva, jag gillar ju faktiskt inte ens att skriva det ordet det var ju det jag ville ha sagt inom denna parentes men se så jag drar ut på det och skriver en massa strunt istället...Haha nu ska jag sluta skriva mellan dessa två halv cirklar och återgå till texten istället:) alltid att jag måste ju SMAKA på maten innan jag saltar den! Men herregud jag VET ju att det behövs saltas så varför då inte göra det? Nae vilket onödigt inlägg jag skrivit nu, bättre jag börjar göra lite nytta här istället:)

//Sofie

2 kommentarer:

Hannah sa...

Ständig kommentar i matsalen på Kungshöga: "var är saltet?" :P

Jennie sa...

Den dagen du inte saltar din mat tror jag att du behöver köras till akuten för då är du nog sjuk;)