23 februari 2009

IKEA och Rusta nästa

Ska in till kära Linköping och handla lite nödvändigheter som håller på att ta slut för oss... Golvet som vi köpte till övervåningen räckte inte helt så det måste jag köpa några paket till. Sen så måste jag in på Rusta och köpa några till rullar tapeter för de har vi också varit lite för snåla med när vi handlade sist. Ska bara äta min frukost så ska jag åka iväg sen, det blir äggmacka med nyponsoppa till:) Annars vet jag inte vad jag ska sriva här så här på måndagmorgonen...Igår så packade jag för fullt här i lägenheten och sen så var Pontus och jag och skjutsade hem Robin till Malexander, det är ingen rolig väg sträckan mellan Boxholm- Malexander jag skulle nog aldrig klara av att åka den vägen varje dag...Fast man skulle väl vänja sig vid det också:P Ja som sagt jag har inte så mycket att skriva så här på morgonen så därför ska jag sluta nu:) Får skriva mer senare istället, Ciao!

//Sofie

Inga kommentarer: