16 februari 2009

Världens finaste hund:)

Sitter här vid datorn med världens bästa Poker liggandes på min fötter, rätt skönt faktiskt:) Det är inte alla som kommer åt mina fötter för jag är såå kittlig och speciellt på fötterna! Men Poker får ligga hur mycket han vill på mina fötter för han är så mjuk och gosig! Bara han inte börjar slicka på dem för då....
Pontus har åkt ut till huset med Hugo och Gunnar. Gunnar har tagit leigt denna vecka för att hjälpa till i vårat hus vilket är supersnällt!! Han tar ju aldrig ut semester för han är som han själv sagt arbetsnarkoman så vad passar väl bättre för en sådan än att ta lite ledigt och renovera ett hus? haha. Ska snart på långpromenad med Poker och sen ska jag och svettas på gymmet, om jag kommer dit vill säga. Pontus var tvungen och ta den andre bilen för barnstolen sitter ju fast i den så jag får åka Pontus skrutt caddy till gymmet. Jag har aldrig kört den tidigare så det blir ju en upplevelse säkert:P Ingen femmans växel finns och det tar fem minuter innan den startar...Man måste vrida om starnyckeln i flera sekunder har Pontus förklarat och gasa samtidigt. Ja ni hör ju själva och den bilen hade gått igenom besiktningen utan några som helst anmärkningar! Det i sig är ju anmärkningsvärt:-) Nu ska jag ta på mig några sköna och varma kläder och ge mig ut i kylan, jag hatar vintern kan inte bara snön försvinna och bli vår istället snart!! Älskar våren!! Finns det något härligare? Nae jag ska ju sluta skriva här så jag kommer iväg på promenaden snart ju, ska försöka vara tidig till gymmet också för då kanske det inte är så mcyekt folk där, hoppas kan jag ju göra iaf...:P

//Sofie


Pokers outfit denna dag är följande: Svart päls med vita inslag på vissa ställen:)
Världens Bästa Hund!!!!

Inga kommentarer: